My friend.

Gråt inte, var inte ledsen. Saker går fel, saker blir inte som man alltid tänkt sig. Tänk på det fina istället, tänk framåt, inte bakåt. Var stark, var dig själv. Jag finns här, men detta är ditt liv och ditt beslut. Du måste ändra riktning, gå mot det bra istället för det dåliga. Lilla ängeln, jag finns här bakom dig. Allting händer av en orsak, och detta var nog det bästa för oss båda två. Även om det är svårt att inse nu, så kommer det bli bättre igen. Jag lovar, tiden läker såren. Stå på dig, lägg ner med det dåliga och ta tag i livet igen. Du kan, det vet jag. Jag kan dig ut och in. Du vet att jag finns om du behöver mig, jag är alltid över dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0