Tierd like a motherfucker

Låååång dag idag! Kom hem runt 20.00 tiden idag, efter varit i skolan hela dagen. Haft 2 kunder, åkte iväg till Thn och fikade med syster och hämta löshår. Sen överby en sväng och köpte mig det där pannbandet, käka donken, åkte ut till stallet och mockade och släppte in Snoris. Seeeeeen hem!
Har pluggat lite grann så nu är samhällsuppgiften inlämnad också, tacka Jenkan gör vi också! Funderar på att hoppa in i en dusch eller om jag ska göra det imorgon, svårt val. Blir iallafall ingen hoppträning imorgon då han inte har gått någonting alls de sista. Så imorgon blir det jobb 9-18, stallet, färga löshår, sen kosa ner mig i soffan heeela kvällen. Har en mindre skön känsla i min hals, helt svullen och gör ont. TUFFT LIV JAG LEVER

Ne, sängen lockar jävligt stort nu. Duschen får vänta tills imorgon, jag är alldeles för trött för att ställa mig i en dusch nu. Jag lär somna =) Sov gott mina fina.
PUSSPUSS


Två hjärtan i en smäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0