Spray tan

Precis kommit hem från skola o spraytan. Är jätte brun och ser ut som jag har varit en sväng i Thai eller något, så jävla gött :D Tog ca 15 min och jag har en bränna som få. MMMMM =) Lille ovanligt och se mig själv så brun efter alla år som kritvit i ansiktet, men jag är super nöjd och servicen var toppen. Så alla mellerudare, rekommenderar ''Finrummet''. Sitter just nu som en frågetecken, hur jag ska ta mig ut till stallet, hur jag ska ta mig upp till åsen osvosv. Men de löser sig :) Dags att fundera ut frågeteckena! Hörs sen.
K


Kommentarer
Postat av: abdula

va kosta de? =d

2011-11-30 @ 20:21:53
Postat av: EMma

Men Karro! Detta var ju jättefint. På min mobil såg du SVART ut. Om det va såhär det såg ut så va det ju jättefint! Haha, förlåt att jag sa att det va fult.

2011-12-08 @ 08:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0