09.21, klarvaken.

japp, nu är klockan tjugo över nio och jag är klar vaken och mår dåligt -.-
magsjuka? hoppas jag då inte, usch.
igår kollade vi saw 5 innan vi gick och la oss, den var bra men jag fattade
liksom inte allting, som vad det var i lådan i början? och vad som hän de med
dom andra i slutet? detta måste väl innebära att det kommer ut en ny? en 6a?
jag, som jag tror många andra vill, vill se vad som händer. och frågan är ju, kommer
det någon ny? om inte, varför göra filmen så att man bara blir mer nyfiken?
just nu snurrar det många frågor i mitt huvud om den filmen.
ne, nu ska jag fixa min blogg snyggare :) skriver senare, efter kalaset eller något.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0