and im sorry, but this is my fate

ikea chips ♥ mig
haha, ja det är ju faktiskt lördag, så jag sitter och
käkar en jävla massa chips, ifrån ikea!
så om ni åker dit, köp då förfaen det, 9kr & hur goa som helst.
nog pratat om chips, kom från stallet för en stund sen
och jag hade nästan glömt bort vad underbart det är att sitta på
hästryggen och bara glömma alla problem, så jävla härligt verkligen.
eccosen vad jävligt pigg och bara drog upp huvudet också, studsbollN
är namnet jag går under nu. låt gud vara med den som rider han imorgon
alltså.
vad händer ikväll förresten?! jag vill ha kul som bara den
men så blir det väl inte, får väl sitta inne ._. damn, jag har otroligt kul liv
imorgon blir det iallafall kalas & sen träna.
uppdaterar säkert senare :)) / karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0