sjuk? eller vad är det frågan om?

nu mår jag sådär illa igen "/ fan om detta är magsjuka!
vet inte vad jag gör då liksom, panikkkkkkk
usch hatar det ..
aja, imorgon blir det iaf skolan om jag är frisk dvs. sen efter skolan
kanske det blir träning om jag orkar & klarar av det :/
jaja, nu ska jag kolla wallander ..
godnatt allihopa.


echnaton
denna veckan, blir våran sista vecka tillsammans. och det är
det värsta jag har varit med om på många år.
jag älskar dig min bästa vän, hatar att det skulle bli såhär ..
u make me smile, du är den bästa jag vet ..
tårarna bara faller, fattar inte att någon annan ska ta hand om dig nu ..
jag älskar dig mest av allt, på denna jord.


det var du och jag
du jag, och hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0