:) <3

3 dagar kvar tills skolan börjar, ska bli roligt faktiskt :)
klart jag kommer sakna att sova ut och det kommer bli segt på morgonen. jag måste vara på station kvart över 7, då jag brukar gå upp när jag gick i mellerud. inte SÅ rockigt. men jag har kommit på en plan, jag fixar håret hemma o sminkar mig på tåget ;) haha. ibland får jag allt till det otroligt bra! sitter och kollar på tv nu & smsar. asså, det är så dåligt på tv nu för tiden, till och med cartoon har gått och blivit dåligt.. haha. idag ska jag chilla, imorgon bär det av och köpa löshår :) sen på tisdag så är mitt blonda hår borta, buuuuuuuuuuuuhu. puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

va ska du färga till ? :)

2009-08-16 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0