a new change in my life, wihu

 
töjning! åh det är ju så jävla snyggt, kanske ska gå och bli svarthårig med?
haha. nej men seriöst, vi börjar med en piercing i. sen vidare till töj, love!

blev en chill dag idag, med lite katastrof mellan på dagen men det löste väl sig mer eller mindre. sen upp till simon en sväng och chilla, sen kom micaela och per och hämtade mig så då blev det hem till henne en stund. sen ut en sväng men det sög så blev hem igen, nu är micaela trött så får följa med henne ner och fixa och dona lite, sen sätter jag mig här en sväng till lägger jag mig och sover jag med. imorgon får jag se vad som händer, kanske ändrade planer pga bråk as usual. men får se. men hare gött hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0