besökare, tävling :D

okej, jag känner mig as fjantig nu. men denna bloggen behöver verkligen ..en liten upppuffning om man säger.
så vi kör på detta :) jag har i snitt 75-90 besökare om dagen. NÅGON jävel kanske är på?! :)
tänkte köra en tävling om dagens snyggaste outfit. vad sägs som det? :)
kommentera på vad ni tycker, ja som nej :) vore skit kul.

förövrigt så blev det en chill kväll, i taket lyser stjärnorna. filmen jag grinar som en idiot till.
haha, men det är sköööööön. har precis snackat klart med micaela och tagit min pencillin
så nu blir det datorn en stund sen tvn och sen sängen :) så vi säger så.
hare fint hörni, pussas.

ps. ny design på g ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ha frågestund? Dagens outfit är alltid kul också =) Jag läser iallafall varje dag!

2009-08-04 @ 05:48:12
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: albuu

jag fatta inte xD

2009-08-05 @ 11:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0