BILDER FRÅN LISEBERG!


vi GICK till liseberg, ja här är vi hurtiga!


och gick och gick


ja, man kan nästan säga att vi aldrig slutade gå!


så vi fortsatte gå, och linda drog en pose.


och vi kom fram till slut, sjukt najs! första vi åkte var rallybilarna.


linda fick köra, jag skratta så jag grät! hahah


vi gick till spegelhuset, roliga speglar det dära.

 
snyggt, skit snyggt!


jaaaaa, vad ska man säga


korta och tjocka spegeln


ganska så snyggt


HA! jag åkte den ;)


åh, min ÄLSKADE flumride <3 bästa som finns


linda i flummmmmmerideeeeee


även om jag älskar flumeride, så tror jag inte den känner detsamma för mig ....


som sagt .. den kan inte älska mig.
jag och oscar förresten! :D


men jag var lika glad ändå
(min haka såg knepig ut ....)


goe emelie


när vi ändå var igång, så drog vi kollorado också


linus & sandra i kollorado


martin & oscar


tråkmånsar, linda och johan
sista bilden, sen bar det hem :) sjukt underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0