:))

att klanka ner på mig, gör mig inte svagare.
det gör mig så jävla mycket starkare!
även om det önskas, så kommer jag aldrig i hela mitt liv ta åt mig av skitsaker igen.

för tro mig, jag har fått nog av att ta skit i onödan. i hela mitt liv har jag låtit folk trycka
ner mig, jag har blivit förbannad och ledsen. har sagt massa saker, men aldrig till dom.
det är oftast mina vänner som får höra detta. men aldrig igen
detta är jag, jag är stark. och jag behöver inte eran skit!
ville bara få det sagt, haha

ikväll blev det en helsikes myskväll hos mangeeeeeeee, käkade smörgåstårta hyrde en film
(idioten jag valde den, och jag hade sett den - men de kom ja på när jag satte på den) haha.
sen kolade vi klart på den, sen vidare till bröl en sväng vi skulle hälsa på utter men hon hade
inte tid :( sen hem och nu sitter jag här. jätte glad över att mamma och pappa är hemma :) haha.
snart kommer micaela, så då blir det någon film och sen sova. inte för att jag är speciellt trött men
det gör la inget :) haha. så godnatt allihopa, vi hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra sagt! :D

ha en mysig kväll

2009-08-03 @ 01:37:27
URL: http://baaanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Miss you!!

2009-08-03 @ 20:53:57
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0