god eftermiddag

.. mina kära läsare :) har precis käkat pasta carbonara, som jag gjorde.
och den blev lyckad, ganska grym är jag ändå. haha, nu sitter jag och kollar
tv och ska snart göra hårinpackning, sen blir det upp till älskipälsk och mysa.
jaa, jag vet inte rikigt vad jag ska säga. har varit uppe och solat solarium idag.
och lagat mat då, haha. och jag har lite lagom beslutsångest, vågar jag färga håret rött?
tycker utters hår är så jävla snyggt ;o vill ha det så. men att gå från vitt till rött, vågar jag?
jaja får ta en funderare på de.


utttttttttttttttttter :>

ne ni kära folk så har jag inte så mycket mer på hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnyggt med rött hår men jag tycker du ska hålla dej till blont eller brunt.

2009-08-06 @ 06:30:10
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0