sanning.

hahah tack ju ;D
ta inte illa upp nu / men jag trodde du
var hur dryg som helst och allt sånt,
men det verkar du verkligen inte vara :D
folk snackar en MASSA skit! :/ mörr på det.
DU ÄR SÖT; DET VET DU ((:


såhär skrev en tjej till mig som jag faktiskt inte känner alls. har träffat henne en gång tror jag men då pratade vi inte. det jag ville säga var att, jag är är så trött på att folk dömmer mig ut efter mitt utseende. nu säger jag inte att denna tjejen har gjort det, men hon har lyssnat på folket omkring henne. JA, jag kanske ser ut som en fjortis och JA, jag kan erkänna det. men bara för att jag ser ut som en, så behöver jag faktiskt inte vara det på insidan. jag behöver inte vara någon som springer runt och luktar kiss, och jag behöver heller inte bete mig som en. jag hade en period som jag faktiskt verkligen betedde mig och såg ut som en fjortis. men den tiden är över för mig. för jag vet att mina vänner och mina familj, tycker om mig för den JAG är. jag behöver inte spela en populär fjortis för att bli omtyckt av dom jag älskar mest, för dom älskar mig för den jag är. och det vet jag. så nu vill jag säga till er som läser, som inte känner mig. att även om jag ser ut som en 14 årig fjortis, så är det inte så.

sen vill jag skriva till min underbara lillasyster.
sandra, jag saknar dig så sinnesjukt mycket. kommer du ihåg när vi satt utan för gymnasiet, och jag sa hur mycket jag saknade DIG? den sandra som är sandra när du är med mig. inte den sandra bakom datan, som springer runt på köpingen som något hon inte är. jag känner inte igen dig längre, jag vill ha den spralliga goa sandra som är hon med mig. den sandra jag är stolt över, som jag vill skrika ut åt hela världen att DETTA ÄR MIN LILLASYSTER! min goa lillasyster, som blev full på körsbär en gång. den sandra som käkade kattmat. den sandra som älskade att hoppa på höloftet, den sandra du egentligen är. jag vill inte skriva detta för att vara taskig, utan för att jag älskar dig så fruktansvärt mycket. det finns ingen som någonsin kommer ta din plats i mitt hjärta, för där står ditt namn inristat.
sandra  karro, för all evig tid.
jag saknar dig gumman.

Kommentarer
Postat av: elina

hejhej skulle du kunna hjälpa mig med att fixa blogg desaginer för det värkar vara krongligt.

2009-08-03 @ 22:57:53
URL: http://youknowninna.blogg.se/
Postat av: sandra

aww, du får mig att gråta ..

jag saknar dej med karro.

men du bryr dig inte om mig längre känns de som, alltid när jag ser dig i mellerud & du går med dina kompisar liksom ah du tittar du på mig som jag vore en idiot. typ kmr med kommentarer " snyggt sandra " och går iväg.

jävligt kul? :( - nej.

jag saknar den gamla tiden jag med, men jag va mindre jag älskade att va ute & va helt galen.

men jag är inte sån längre.

visst jag har kvar den humorn verkligen.

men alla växer upp eller hur?

men bara för jag ser ut som jag gör , bara för jag gillar att va ute osv. så är jah inte den jag är?

jag är visst den jag är.

jag kan inte förklara hur jag menar men ahja.

jag kommer alltid älska dig storasyster

<3

2009-08-04 @ 00:44:14
Postat av: Anonym

Fint skrivet...

2009-08-04 @ 05:49:19
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0