i know that he loves me, cause he told me so


destinys child - brown eyes

godmorgon gullungar :) sitter och nötar musik, ganska så nice.
min morgon startade med att mamma kom inklampade (BOKSTAVLIGT) och ville påpeka att hon skulle städa, so? .. happ, så jag låg kvar.. när hon hade brötat klart så somna jag iallafall om, tack godeeee! blir inget klippande och så på mormor idag, segt. menmen, ska iallafall upp till bup om ca en timme. sen ska jag handla julklappar, till mamma&pappa, farfar & älsklingen :) gött och få allting avklarat. när jag kommer hem så funderar jag på att dra med min syster till gymmet och träna, åh vad gött det hade varit.. får nog ta och göra det, najs. sen ska jag sätta i en inpackning i mitt hår, som ska få sitta i timmar. måste reparera det lite så att säga ;) sen måste jag börja leta upp löshår som jag kan beställa till nyår :> puss på snoken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0