julafton lider mot sitt slut,

men min är ännu inte över, HA HA! ;) jag får massa klappisar imorgon jag,
japp det kan ni hoppa upp och sätta er rejält på :D idag har jag iallafall fått

- volumemaster
- 2 linnen,
- lacktights (FINALLY!)
- puma parfym
- nyårsklänning, hehe..
- eine bokish

men imorgon kommer det fler =) öppna bara några stycken idag för emma m. familj kommer imorgon =) känns lite roligare att öppna paketen med ungarna och familjen och sånt där! sitter och kollar på någonfilm nu :) och jag tänkte nu när det är jul, så anstränger jag mig extra (vad snäll du är karro! - tack!) så hörs vi imorgon igen :]


ALLT.
Vad heter du? karolina von magnusson ;)
Hur gammal är du? femton heliga år
Vart bor du? lugna gatan i mellerud
Vad gör du på fritiden? rider getter & pluggar avancerad matematik
Har du några föräldrar? nej väl? shit kom med ett sånt där stork bud, hamna i en korg på trappan :)

KÄRLEK.
Är du singel? jag är allt annat än singel
Om inte, är du kär i någon? -
Om du svarade nej, vad heter din pojkvän? fredrik af färgelanda
Hur länge har ni varit tillsammans? jaaaaaa, det är la ett par veckor nu
Är du oskuld? så oskuld man kan bli

VÄNNER.
Vad heter dina bästa vänner? micaela, lindaaaaaa, cassandra
Vem har du känt längst? linda
Vem av dina vänner är roligast? oj, alla är roliga på olika sätt
Vem av dina vänner skulle du vela vara som/se ut som? hm.. emma aka nakenfisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0