nu måste vi dra,



idag blire en video också, ungen är så söt!
gillade inte låten förr, men nu blir den faktisktst goare & goare för varje gång,
texten är gripande faktiskt! menmen,

idag ringde klockan vid 8, men somna om - såklart! och klockan 9 skulle jag vara hos tandis,
när tror ni jag vakna? jo klart som fan att jag vakna klockan 9. jävlar vad trött jag blir! så jag hoppa upp på en frusen cykel på en frusen mark, livsfara vill jag lova. väl där så var dom också försenade, KUL! jaja, pratade iallafall om tandställning, därför jag var där. men dom vill sätta in räls på mig i 2 år då, och sen efter det ska jag ha en vanlig i 1 år. känner mig inte så pepp på det, då går jag faktiskt med lite snea tänder.. dessutom skulle dom dratt ut 4 tänder också, buhu.. menmen, tror det inte blir någonting med det iallafall =) nu ska jag kolla på andra avenyn, sen någon film. yeppyepp, funderar på att dra ut o springa också, skulle vart skönt. jaja, nog tjatat
hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0