tonight, i'm gonna find a way to make it - without you

aa ungefär så mycket saknar jag min snuttegull, jag får försöka hitta en väg att somna utan han här i sängen .. sitter och har precis kollat andra avenyn nu iallafall, och jag är typ as pigg med han typ världens huvvebäng. menmen :) fick handlat resten av julklapparna idag, det är naaaaaajs! i år har jag köpt julklappar för 1000 spänn. jag brukar lägga ungefär 300-500 kronor på julklappar annars men icke i år. jo jag brukar köpa julklappar för 10 kr till familjen iallafall, haha! förra året var jag snäll och gav mina systrar en varsinn doftpåse, haha! och ett annat år fick sofia en ''kom ihåg'' tavla med kalle anka som spela fotboll. haha, dom får sig iallafall ett gott skratt och tur är väl det ;) nu ikväll så var jag och min syster och träna, grymma må jag säga. jag älskar min syster, eller mina systrar rättare sagt :) imorgon, ska jag.. ehm? dö eller något. nä, imorgon ska jag nog göra något vettigt. det låter rätt okej ändå, göra något vettigt.. kanske ska ta tummen ur och göra lite knäck eller något, mamma råka nämligen hälla halva ''smeten'' på plåten när hon gjorde knäck härom dagen. därför tror jag att jag kommer göra detta galant ;) jaja, godnatt nu iallafall. nu orkar jag inte blogga mer idag, faktiskt. köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0