ett gott skratt när man kommer hem!

imorse, försov jag mig rätt så mycket .. till 10 över 8.
vakna av att mamma prata me mig, jag hade pratat i sömnen
jag själv trodde ja hade pratat om bussen, de kändes så.
så läste jag mammas blogg nu ..
ett urklippt ifrån hennes inlägg..

Sov faktiskt till 8.10 i morse. Gick upp och kikar in i Karros rum. Där ligger hon kvar i sängen!!

mamma; HALLÅ, ska du inte till skolan idag eller??
jag; .....jooo, men nä...stylingen...det är ett stort hål....
mamma; ??????? Vad menar du? Ska du till skolan eller inte??
jag; .....jo, men nä....det är ju nån som tejpat igen sminkväskan....
mamma; HALLÅ VAKNA DU KOMMER FÖR SENT TILL SKOLAN!!
jag; ....men JAAAA...jag är ju PÅ VÄG!!!!


ja, som det kan gå! ett gött skratt glädjer oss alla ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA... ja... den du.

2009-02-23 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0