no dataförbjud anymore, great english ma!

okej, ni undrar säkert varför jag har haft datorförbjud.
jag ljög lite i lördags, och det skruva ihop sig så jag blev
över en och en halvtimme försenad och så vidare.
men nu är det slut på det :)

jag har faktiskt inte så mycket att skriva. helgen var lyckad som fan iallafall!
inte haft så kul på en hel helg på länge länge länge.
fredagen så kom iallafall victor, david, micaela & linda hit och myste lite. jätte kul :)
fick fina presenter också. sen vid halv tio så drog vi till anton och där tillbringades kvällen.
lördagen så kom linda hit vid halv sju eller något och käkade godis, sen åkte vi ut till erikstad
med benz. sen hem och sova, typ.
resten av veckan har inte varit så märkvärdig, nationella tisdag & idag. gick väl okej iallafall, kändes
så vilket fall. sen får vi se hur resultaet blir. snart kommer sötbollen hit och kolla film med mig, sen
ska jag lägga mig i ett varmt och skönt bad och sen lägga mig och sova, dagen har varit en berg & dal bana.
bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0