hm.

vad är rätt om man gör allt för att inte göra fel?
och vad är fel om allt är rätt?
det är funderingar som går igenom huvudet långsamt varje dag.
för oavsett vad man än gör, så är det varken rätt eller fel.
för varje människa har ju sin egna åsikt, oftast.
men vissa människor kan ju inte visa sin egna åsikt om vissa saker
nästan alla saker, så dom håller med. och så går dom sedan hem lägger
sig i sängen, och funderar - varför kunde jag inte stå för det jag tycker?
ja, varför står man inte för vad man tycker, känner, vill och inte vill?
jag tror att man inte vågar det, för att man är rädd att personerna eller personen
man är med ska tycka man är knäpp för att man har en egen åsikt om saker och ting.

åter till vardagen!
hejsan hejsan hejsan, idag när jag vaknade så var det massor med snö ute.
lite mysigt, så länge man håller sig inne <: haha. jag vaknade av att mamma och
pappa som vanligt kom inklampande genom dörren efter att varit ute och gått som
vanligt .. så då var det bara till att gå upp, ofrivilligt! mamma var iallafall snäll och gjorde
frukost åt mig, sen gick jag och la mig och kolla på tv. sen var det ut en sväng och ta lite kort :] hehu. och efter det hamnade jag här! idag vet jag inte vad som händer ännu, kanske ska på bio. annars blir det micaela, sen ajje
och johan :) ja, det kan väl inte bli mycket bättre. har tre underbara alternativ :} hhhhehu.
jaja, nu ska jag inte tjata mer.
ha det underbart!


snö snö snö ..


mayday parade - miserable at best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0