flykting!

hejsan svejsan,
och förlåt för min väldigt otroligt dåliga upptadering, punkt punkt punkt.
men det är såhär, att i torsdags när jag kom hem ifrån stallet efter en KALL men underbar ridtur med mina hjärtan, så ligger mamma framför tvn. otroligt konstigt tycker jag, för hon som jag brukar alltid sätta sig vid datan när vi kommer hem. men hon låg och kollade på tv, och var otroligt trött sa hon.. och givetvis börja den onda axeln prata med mig, " karolina, det har gått massor med magsjuka på mammas jobb, nu har hon det garanterat!" den goda axeln började självklart diskutera med denna onda .. " nej men, hon kanske bara har sovit dåligt inatt, det är en bra förklaring, oroa dig inte nu!" , osvosv så höll det på så. jag tog av mig mina ridkläder och gick upp till mamma (med ett glas pro viva, och vitpepparkorn...) och börja prata med mamma.
- du har magsjuka mamma!
- njae, jag vet inte.. jag hade lite ont i magen förut ...
den goda axeln;
" men alltså, hon har jämt ont i magen, helt normalt .. "  TÄNK POSITIVT!
- aa, har du magsjuka då går jag till mormor!
- ja.. då får du nog gå dit tror jag.
jag, sprang ner för trappan slängde i alla kläder som låg framme, och så gott som sprang till mormor, vad det nu skulle hjälpa att springa dit, jag hade ju kommit ifrån det värsta.. så ja, där låg jag över och så vidare. inte sovit så mycket, men jag klarade första natten iallafall. och igår åkte jag till pålbön till sandra, och var här. var så kul att träffa lill stumpan igen :') sen så kolla vi film och sådära, skräckis! vaknade även upp här idag - frisk! WIHU, har jag klarat mig? eller får jag det inatt? (onda axeln pratar. heheheh) så ja, sen kan jag ju även säga att igår låg jag och kolla på tv från klockan 11 på morgonen, till klockan 7 på kvällen. RÄTT TRÖTT PÅ TV! och inte nog med det, jag kollade även en hel del här ute .....
idag har jag då kollat tv, varit ute och gått med min kära syster :') och åke. sen så har vi försökt att laga hennes kamera, eller ja .. laga och laga, men den har krånglat lite grann. eller den gör, det är f-e-e låst. någon som vet vad det är? HELP! iallafall, det är då en jävla kamera. nikon d200, med massor med objektiv och grejer. när den kommer igång, då blir det då bilder då & då ;) hehe. speciellt i kreta skulle jag tro :> menmen. nu sitter jag och väntar på sandra som har varit på ikea, och ser fram emot en rolig kväll som vanligt med sandra :) hihi. ha det bra, och håll tummarna för att jag klarar mig inatt med!
puss karro.


kameran! mer bilder kommer när jag kommer hem :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0