jag drog en hs, kanske två.

god kväll alla läsare!
micaela har varit här ikväll :) kul att träffa henne igen, och alltid lika mysigt med henne också. när hon kom hit så var jag så fruktansvärt godis sugen, så jag gick ner och gjorde mackor - inte för att det har så mycket med godis att göra men ändå. sen gick vi upp och kollade på mamma mia, en riktigt bra film faktiskt! otroligt se värd tycker jag, 5 av 5 toasters! jaja, sen gick väl hon med vid halv nio hon blev väl trött på mig, inte så speciellt social av mig om man säger så. sen finns det inte så mycket att göra i denna lilla skit lägenheten heller! menmen. sen nu dom senaste 40 minuterna så har jag spelat cs med lingen & korven, nog bäst är jag. muha! jaja, nu ska jag iallafall gå och lägga mig snart, läsa lite och så. alltid lika mysigt innan man lägger sig! men vi hörs imorgon, lovar att skriva som jag kanske är lite dålig med att göra alla andra gånger jag säger det. haha! ha det så bra så länge, godnatt allesammans!
/ karro ♥

 j a g  ä r  i n t e  n o o b ,  b a r a  e l i t.

Kommentarer
Postat av: micaela.

men hjärtat, jag blev inte trött på dig.

men ville bara hem och vara med mammii innan hon gick och la sig. För hon lägger sig nämligen vid typ 9-10 nuförtiden, haha.

älskar dig <3

2009-01-19 @ 21:54:20
URL: http://missyoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0