secondhand seranade

jag har hittat bra musik - secondhand seranade, otroligt bra är dom! här är nåra låtar;

secondhand seranade - its not over

secondhand seranade - goodbye
secondhand seranade - fall for you
secondhand seranade - the last song ever
secondhand seranade - broken
secondhand seranade - i hate this song
secondhand seranade - stay close, dont go
secondhand seranade - maybe
secondhand seranade - your call
secondhand seranade - end
secondhand seranade - let it roll
secondhand seranade - vulnerable
secondhand seranade - like a knife
secondhand seranade - why

torsdag med, ahhrå! skolan gick väl någolunda snabbt till och med, lite segt med att komma upp. så det blev inte som planerat imorse, meningen var att jag skulle gå upp vid kvart i sju så jag skulle slippa sminka mig samtidigt som jag åt. men självklart somnar jag om och vaknar halv åtta, mycket lyckat. kanske inte! men jag han till bussen, precis på pricken. fick springa som en dåre, och väl framme så stängde han precis dörrarna. fick knacka, lagom pinsamt! haha. flåsande ända till skolan så var det språkval, gick väl okej fort iallafall! sen var det massor med lektioner, sen nu sista lektionen så var det matte, och massage. gud vad gött det var kan jag ju påpeka, jaja. sen hem till datorn, precis ätit lite mat och så också, gattgatt! senare blir det väl till att sitta här som vanligt, usch. mamma har lovat mig ett gymkort, tack och lov för det så jag får något att göra på fritiden också, vill ju gärna hålla på med hästar och så fortfarande men det finns inte så mycket att rida, får ju rida jovisen ibland :) men det blir inte så ofta eftersom linda rider mycket själv och så, men till våren blir det ju div 2 iaf, som kommer gå sådär väldigt .. rakt åt skogen! menmen, tolv dagar kvar till min födelsedag också! MOPPEMOPPEMOPPE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0