tisdag.

tisdag, denna dagen tillbringas mina tankar för min älskade syster.
emma grenander
jag vill säga dig en sak emma, att jag är så jävla glad att du har lyckats som du har i ditt liv.
jag minns det så noga, när du skulle åka bort ett tag. hur du klappade mig på kinden, och log.
jag vågade inte visa att jag grät, men jag sprang in i lek rummet satte mig på frysen och grät, grät och grät.
jag minns hur vi åkte och hälsade på dig, hur fult jag tyckte du hade det.
jag minns när du kom till strömstad, och jag kramade dig och drog in din lukt, jag blev tårögd.
du har inte haft det lätt, men du har varit så förbannat stark, så jävla modig och så fruktansvärt envis.
du klarade dig ur detta där, du skaffade familj och barn. jag är så glad och tacksam för det det ska gudarna veta!
och jag vet även att allt är lite komplicerat och jobbigt nu.
men du ska veta att jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, och utan dig min syster
så hade inte livet varit enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vad fint du har skrivit om Emma!! Jag blev helt tår ögd...

Love you sis.

Puss Sofia

2009-01-28 @ 14:55:29
Postat av: Anonym

Men, gud vad rörd jag blir! Jag älskar dej med och det vet du sis =) kraaaaam på dej!

2009-01-28 @ 20:16:55
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0