dagens outfit (torsdagens)




svart linne; sunshine - MQ
svart fred perry tröja - MQ
ljusa jeans - gina tricot
gladiator klackskor - skopunkten.

skorna är förövrigt nya, ett riktigt kap om jag får säga det själv.
imorgon far vi till trollhättan igen och shoppar present till utter, najs.
nu ska vi nog sova, mina ögon börjar bli lite trötta. borde egentligen
tvätta bort sminket för jag kommer störa mig på det imorgon, men
jag orkar inte. jag längtar tills mamma och pappa kommer hem så man
kan komma tillbaka till dom gamla vanorna igen där allt är på sin plats osv.
menmen, allt från mig. nog tjatat helt enkelt :) godnatt fuckers. c'ya tomorrow
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att man är efterlängtad! Vi längtar efter dig också!

Jag bara undrar var KJOLEN är i dagens outfit?

Ps. Jag tillhör inte kategorin "fuckers" Ds.

2009-07-31 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0