hmf ..


Jag är inte rädd för tårarna längre..

För dom tar aldrig slut hur mycket jag än försöker

eller hur mycket jag än tror att dom är borta

så kommer dom och för varje tårar jag låter stängas inne

river det sönder min insida ännu lite till

men jag är så trött på att gråta över det här

för tårarna tar inte bort smärtan tårarna

gör ingenting bättre, så kan dom inte bara försvinna?

Och låta mig göra sönder mig själv..

Jag är inte rädd för att förlora dig längre..

För varje dag som går så inser jag att jag redan har förlorat dig.

jag har tappat allt , för allt som gjorde så jag fanns kvar,
men jag tror nog eller det är nog
helt enkelt bara så att sprickan vann över oss,

och din trygga hand rycktes ifrån mig så fort så jag ville inte vara med jag höll helt enkelt andan och blundade vid dom tillfällena och nu är det väl försent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0