kände mig störst, bäst & vackrast - men led mest.

jo, en stor fråga som har frågats här är om jag ser mig själv som en fjortis.

för mig är fjortis ett beteende, men även ett utseende.
ett typiskt fjortis beteende är typ, "OH MY GAAAAAAAD DET ÄR KRILLEBOOII!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAH" mitt ute på stan, bland folk. snälla? och just det där, '' jag är så jävla snygg, ALLA älskar mig '' fjortisar, springer runt och skriker, badar i sitt egna spy, grinar. borde man dricka om så mycket om man inte kontrollerar sitt beteende? det är ju pinsamt. så beteende mässigt, nej. jag ser mig inte som en fjortis, visst jag kan vara jävligt omogen, provicerande & fnissig. men långt ifrån fjortis, far away.

sen utseende mässigt, så kan jag se ut som en fjortis svar ja. ja jag har push up, löshår & kritvitt hår. men jag går inte med 20 nyanser för brun foundation, jag har inte vita sträck och kritvita läppar. mitt hår är ingen discokula. jag har varit där, oja det har jag. inte för alls så längesen, jag har tuperat  hår som en idiot, jag hade mascara så jag knappt kunde öppna ögona, och jag älskade kommentarer om hur fin jag var på bilddagboken. men det var en nära vän till mig, som verkligen ställde mig mot väggen. och tro mig, det är jag så jävla tacksam för idag. det var inte alls längesen alls, jag var så jävla upptagen med att alla skulle se mig, att jag var den enda. jag skickade efter ''fokus'' på bilddagboken, och fick runt 1000 kommentarer på bara 10 minuter om hur fin jag var. och det var som denna kompisen sa, jag blev helt fucked up. jag tänkte bara på mig själv, så jävla självupptagen. jag kunde inte förstå hur han kunde säga så till mig, jag tyckte jag var precis den samma. men nu i efterhand, så förstår jag precis hur han menade. jag har lärt mig, att jag är den jag är. om ingen tycker om mig och mitt utseende så kan inte jag göra någonting åt det, men jag är nöjd ändå. för jag har mina vänner, mina vänner och min familj. jag behöver inga p12;ers kommentarer på bilddagboken. jag klarar mig fint utan det. så därför tackar jag dig V om du läser min blogg, jag älskar dig och tack för det, det satte mig ner på jorden igen och det var välbehövligt.

men åter till fjortissnacket.
ALLT är verkligen fjortis nu för tiden? så jävla överskattat. det är fjortis att äta på mc donalds, det är fjortis att ha adidas tröja, det är fjortis att äta pommes frites och dricka fanta. asså helt jävla seriöst? :s har MAT blivit en fjortis-maträtt? hmf..

så nu du anonym, as usual. - fått svar.

i mina fjortis tider..

 






KOLLA MITT HÅR?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis stilen, helt klart! :)

eeeeeelr inte.

2009-07-12 @ 18:54:56
Postat av: Anonym

haha , ser inte ens skillnad

fjortis då , fjortis nu !

2009-07-12 @ 19:16:38
Postat av: Sofia

Du behöver inte sminka dig till fördärve eller tupera håret för att se fin ut! DU är vacker som du är, jag tycker du är finare när du inte sminkar dig så mycket. MEN de viktigaste är ju inte vad andra tycker, utan vad man själv tycker!

Puss!

2009-07-12 @ 22:21:56
Postat av: Anonym

Ja, det är konstigt att folk lägger sig i hur man ser ut, vad man äter, hur man pratar, vad man dricker, vad man gillar för kläder. Konstigt att man inte får bestämma själv nu för tiden. Så jävla töntigt... klä dej som du vill säjer jag!

2009-07-13 @ 10:21:37
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: Virre

Du har rätt i vad du skriver. Och fjortis eller inte, men ett gott hjärta tar över allt.

2009-07-13 @ 15:55:06
Postat av: Linnéa Almqvist

du är helt klart 7000 x finare nu än när du "va fjortis" ..



och om jag ska va ärlig så ser du mkt mkt mer "äkta" ut nu .



du behöver inte en massa smink och skit för att se bra ut , du är naturligt vacker. och jag säger inte de här bara för att du ska typ tycka om mig eller nåt, du vet ju inte ens vem jag är, men de jag säger menar jag. jag tycker att du är jätte fin och jag hade gärna sett ut som dig.

och fortsätt stå för va du tycker. eller ah, jag menar de du skrev, de där ovanför , de är så dära läskigt sant.

2009-07-14 @ 12:47:39
Postat av: Anonym

Och de som uttlar sig om att man inte får se ut si och man får inte göra så är de som är de som mår sämst.



Fjortis är ett beteende och oavsett ålder så kan man vara fjortis. Och vem bryr sig?? Jag är fjortis ibland, Jyrki är fjortis inbland. Who fucking cares??? Hur kul skulle det vara om alla gick i sina gråaq kläder, sitt "perfekta"sätt att vara? Tråkigt det skulle vara om det inte fanns några partillejohnnys utan bara "vanligt" klädda? Undrar jag =)

2009-07-14 @ 13:51:34
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: Anonym

Anonyma är de coolaste jag vet! De är så jävla kaxiga när de lämnar en liten skiten kommentar- undrar om de skulle våga säja det face to face? Antagligen inte.

2009-07-14 @ 13:53:17
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: Anonym

huvudsaken är väll att du är dig själv elr ?

och jag håller med virre! diggar dig skaru veta hjärtat<3

2009-07-14 @ 15:04:20
Postat av: pernillasvan

bra skrivet :)!

2009-07-14 @ 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0