so live you life, oh oh oh.

oja, det finns dagar man verkligen vill sjunka ner i en hög och bara vara.
det finns dagar när livet är så skrattretande så man bara hånar folk, man sårar.
det finns dagar då livet är underbart, när man är lycklig. det finns dagar man bara
känner hat, en helvetes ilska, dagar man bara vill rent ut sagt - döda någon.
men det är så livet är, motgångar och medgångar. man ska älska sitt liv ändå,
för ska man låta en motgång vinna ett liv som kan vara hur länge som helst?
det vore fegt och oansvarigt. så lev ditt liv som det vore den sista, lev din dröm.
och skit i vad alla andra tycker och vill, det är ditt liv. ingen annans! ta vara på det.


imorse när jag vaknade så stack jag till micaela och snacka :) var kul och träffa henne.
sen blev det hem och käka och nu sitter jag här och funderar på vad som händer ikväll.
hade hoppats på en mysig film kväll med babe men så blev det inte :( så får väl sitta hemma
och tråka. idag träffade jag sofia också, mja. vad ska jag säga, min och sofias kontakt bröts
efter att en idiot kom emellan, det var synd. men det kanske var bäst så också. men det var
så jävla kul och se henne igen, då kände jag verkligen vad jag har saknat. :) jaaaaaa..
vad ska jag säga mer :) har inte så mycket och säga, förutom att jag har tappat bort mitt moppekort
så jävla lyckad, o plattången och hårblåsen glömde jag i strömstad också. bra karolina magnusson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0