you made the world dance




rest in peace
michael jackson. ♥

tjenatjena mittbena. söndag kväll, svar ja. har varit en chill dag, har ju vart ute
och haft mig i 3 dagar nu, så är ganska så trött så var härligt att vara hemma
för en gång skull.
iallafall.

KANALYRAN.

dag ett, torsdag.
linda fyllde år, gick upp runt tolv. sen kom emelie, drog på mig klär och drog upp
till köpingen och fixa massor, inte haft så mycket och göra på länge ;) haha.
börja med att vi gick och skulle ta ut pengar, så det gjordes det. sen till fotvården
och behandla cpknölen en gång till, 169 kronor fattigare då. sen gå till pappsen
och hämta pengar, efter det vart det vidare till smycka och köpa present till linda.
439 kronor fattigare då, sen till pressbyrån och käka glass, 34 kr fattigare.
sen kom isak & hampiie och hämta pengar, 260 kr fattigare.
så sammanlagt på 2 timmar ungefär så blev jag 902 kronor fattigare! haha.
juste, sen skulle jag köpa hårfärg men så fattades det pengar, attans.
så när vi cykla hem, så hitta jag en femtiolapp på gräset, WOHO! så jag gick och
köpte hårfärg ändå, vafan den som hittar den får ;) så då blev det hem och färga
håret, och jag blev riktigt nöjd! så nu är mitt hår vitt och det är chill som bare fan.
efter det var klart så blev det till att locka håret, sen vidare till linda där det skulle mysas
med brudarna. så vid 8 ungefär så kom alla, så då blev det till att äta, sen utgång vid 11.
lyckad kväll!

dag två, fredag.
vaknade halv 12 av att mamma väckte mig, jätte pigg var jag - inte. haha så det blev upp
för mina syskon skulle komma hem och käka osv, sen kom dom så då blev det till att käka
smörgås tårta, ganska så go frukost får jag säga faktiskt. haha. sen bar det upp till köpingen
och kolla på småstjärnorna med lindiz, sen börja det åska och regna. men värst var nog när
det small till så jävla mycket att jag skrek och linda hoppa upp i luften som fan, haha..
vid sex eller något drog vi hem och käkade sen hem till linda och göra oss iordning, sen till
swan och chilla ett bra tag :) sen upp till köpingen där det inte var något större drag.
ännu en lyckad kväll!

dag tre, lördag.
drog upp till köpingen med linda i spöregn och kolla på någon som stunta med moppe, han var rätt så grym om jag får säga det själv. sen blev det hem till mig och fixa mina systrars hår och linda fick locka mitt, vidare till linda sen och sen upp och käka. sen vidare till linn och mysa med brudarna. sen till mellerud, lite mer drag då om man säger så. kvällen slutade väl mer eller mindre bra, men en jävligt lyckad helg ändå!
tack allihopa <3

- karolina.

det är jobbigt, så jävla jobbigt.
det gör så ont, så jävla ont.
jag vet inte vad det är som gör så ont, vad det är som är så jobbigt.
jag har gått igenom detta minst tjugohundra gånger, varför ska det
vara så jävla jobbigt nu? jag vet att hata inte gör det bättre, att vara
arg gör det inte bättre. men för stunden gör det väl det ..
det var en som fick mig att sluta tänka på en annan, och det är svårslaget.
smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0