<3

shit jag saknar dig varje dag
saknar dina andetag, saknar att vara glad, saknar mitt gamla jag,
kanske kommer du kommer tillbaks inte vet jag.
men jag ser mig i spegeln när tårarna rinner
allting som vi haft känns allt bara försvinner
en del utav mig dog för längesen
men i mina drömmar kan jag se dig igen
när det var vi två, vi var två som en

alltid var du nummer ett, fanns ingen annan för mig
vad ska jag göra nu? har inga redskap alls för att riva min mur

allting försvann vart är du nu?
alla våra dagar tog slut men minnena finns kvar hos mig
kan inte fortsätta lura mig själv
du valde dina val och valet var att vara ifrån mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken låt ?:D

2009-06-28 @ 18:25:43
Postat av: lina

vilken är låten?:) skit fin blogg iallafall!

2009-06-28 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0