back on track.

jo, det gick ganska snabbt att fixa bloggen kände jag.
men här är jag iallafall igen! :) 
jag tänkte göra en lista, eller jag. härma micaela & sofias lista ;)

detta visste ni inte om mig!
♥ jag älskar mat!
♥ sommaren är då jag kan sova som bäst.
♥ jag har lätt för att träffa nya människor.
♥ jag är blåögd, ser allt & alla hur snälla som helst.
♥ jag brukar försova mig varje måndag ungefär.
♥ jag har emetofobi.
♥ jag faller lätt för skitsnack.
♥ jag blir lätt svartsjuk.
♥ jag hatar spindlar.
♥ jag älskar hästar!
♥ mina stora dröm är att få en egen häst och att komma långt i ridningen.
♥ jag tar skit utan att röra en min.
♥ jag har egentligen råttfärgat hår, skit snyggt!
♥ det är ytterst få jag hatar.
♥ jag är oftast jämt flummmig & glad.
♥ jag älskar att shoppa!
♥ jag har gjort mycket som jag ångrar.
♥ jag har löshår.
♥ jag har ingen kondition för fem öre.
♥ min granne brukar proppa i mig med fet mat & en jävla massa godis.
♥ jag älskar mina föräldrar, även fast jag inte visar det.

Kommentarer
Postat av: em

haha jag eller bror min som är grannen ? (a)

2009-06-01 @ 18:44:01
Postat av: SofiiaOfSweden

Hahahaa va söt du är , hmm vet inte riktigt hur du har gjorrt :O med legginsen asso kaske förklarade lite knäppt (A) :D

2009-06-02 @ 15:23:34
URL: http://sofiiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0