en fråga till er.

dagens fråga.
varför i hela helvete flyger getingar, humlor, flugor osv.
in igenom fönstret när dom endå vill ut sen?


igår var det midsommar, och den kunde väl varit .. bättre?
började med att jag gick med mamma och pappa till my & dom där.
käkade lite, sen gick jag och mysan ut lite och så. sen tillbaka och tjata
ett tag, sen kom micaela och hämta mig så då blev det hem till henne och
fixa håret osv. sen vidare till simon där det inte var fullt så kul om man säger :p
så drog till vita istället, och det var det lika sug där :p menmen.
sen hem och kolla film och sova, gött det.

idag har det varit en såndär jag-vill-ha-kul-för-jag-är-trött-på-att-ha-tråkigt-dag.
men ah, ska till linda sen ikväll och chilla med film och så, hon är väl lite bakis ;)
haha. alla ska ju typ till lysekil idag så vi bestämde oss för att chilla :)
och det är ju skönt det med (: aja, hade så bra.
videoblogg ska göras senare ikv, eller imorgon i think. so keep on waiting ;)
btw, viktor älskar min blogg. jätte mycket <3

Kommentarer
Postat av: vickan

va glad att du har tid att chilla du! :)

jag jobba till halv 12 igår kväll - inte fullt så kul. -.-

2009-06-21 @ 12:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0