:(

jag börjar bli sjuk :( ont i halsen som bara fan.
menmen :)
balen var HUR kul som helst, går inte att beskriva.
hel galen, dansa från 9 till 12. på baren, på bord överallt!
kommer sakna alla nior som fan!
den kvällen somna jag med ett leende på läpparna.

igår var det skolavslutning, hade tur med vädret iaf :)
på kvällen blev det vita, där det inte var så där skit kul om man säger ..
yeye, blev i puttad i vattnet också, så gick med blöta skor.
undra varför jag börjar bli sjuk? haha.
jaja :) så är det. idag blir det lugnt tror jag, så jag blir frisk snart igen (:
hade bra puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym ; D

helvete vad du är snygg, vill ba ha dig ju

2009-06-12 @ 17:25:28
Postat av: Anonym

Åh, va fina ni är!

2009-06-12 @ 19:11:34
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: Sofia

Så himla fint! Du var sjukt fin på balen, fast de är du ju annars också men:)

2009-06-13 @ 08:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0