!

detta börjar gå mig på nerverna! dessie & paulinas jävla bråk hela tiden?
seriöst, dessie är si och så, paulina är den och inte det. asså vafan!
är jag den enda som har tröttnat på deras bråk hela tiden?

yeye, hej bloggen! ehm ja, idag är det jätte soligt ute :) och varmt också, 30 grader.
dock blåser det, och det förstör en hel del. ska ner till vita om en stund, blir nog nice : ))
mja, har inte så mycket att säga eller ah. imorgon äre fredag och jag har ingen aning
om vad som händer och sker, blir väl ännu en tråkig helg skulle jag tro.
jaja, ska färga håret här snart också när jag fixar lite pengar. svart under :) trivdes så bra
i det sist så får bli så igen tror jag, annars börjar jag bara med att färga underluggen.
så så är det, nu ska jag gå och byta om lite grann tänkte jag.
hade fint :)

BTW, är det någon som vill TOTAL göra om min blogg? verkligen allting?
hör av er isf!


Kommentarer
Postat av: ablbuebena

:D

2009-06-25 @ 15:26:58
Postat av: matilda magnussen =)

du får dina pengar så fort jag ser dig :)

2009-06-26 @ 00:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0