helt paff..

albulena länka mig en blogg, jag läste lite.
sen ser jag detta.



en helt fritt främmande okänd människa, skriver såhär?!
jag är så jävla glad :o fatta grejen eller, tack så mycket emelie!
http://emeeliewallin.blogg.se/
läsfolk, läs!

jaja, tjenatjena mittbena - halleluja!
idag vaknade rätt så tidigt faktiskt, halv 12. inte bästa sättet att vakna på genom ett
jävla kuk sms men shit the same. idag ska jag bara ta det lugnt, det är väl behövligt
vill jag lova. funderar på att ringa emma och dra en fet film kväll. jaja, har inte så mycket
att komma med :) hade bäst allihopa
pusstjingeling!

kan inte fortsätta lura mig själv, du valde dina val och valet var att vara ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0