here it comes.

BIG NO.

♥ bloggar, där det är som att läsa hela alfabetet?
helt seriöst
"idah vah jah bah meh lindwahhh lixxxh, heheh"
ah det kanske är skit snyggt vad vet jag, men är det läsbart?

regn, det  ska vara sommar nu.
jo visst ibland är det bra, men det är inte just det där sommarvädret.
man har inte dom där sommarkänslorna, why?

spamm folk som kollar bdb 20 ggr om dagen.
ja, asså folk som är inne och kollar bilderna hela tiden? :s vad vill ni se?
det är exakt likadana bilder som det var 10 min före. sjukt störande.

BIG YES.

♥ jordgubbar.
är dom inte som godast nu? jo jag tror nästan det, sjukt jäkla gott!

gamla låtar.
åh, det är väl det bästa som finns? gamla anton & affe låtar och sofijah? :)

besökare på bloggen!
javisst fan, nu har jag ett rekord på 115 st personer på en dag.
jätte bra tycker jag ;) haha

Kommentarer
Postat av: camilla

den första håller jag med om man kan fan inte läsa vad det står ju ;s

2009-06-21 @ 17:56:37
Postat av: albubabe

hlr med på spamm grejen :)

2009-06-22 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0