hur många gånger kan ett hjärta krossas men ändå fortsätta slå?

hellu, som ni ser är bloggen ganska så omgjord.
tack till min kära albulena :} hon är great!

aop, idag vaknade jag tidigt! halv 12, fan ett mirakel. vaknade dock med världens
mensvärk, sug! usch hata hata .. men men, skulle egentligen åkt
ner till vita med micaela och utter men dom hade redan åkt ner så det sket
sig, så får ligga hemma och sola idag igen.  
igår vart jag hemma hela dagen då jag skulle åkt till vita då med men micaela åkte
före då med så fixa inte jag någon skjuts så jag solade hemma och så. sen runt 8
kom linda så drog med henne upp när hon skulle käka och så, sen drog vi en glass
och satt och tjata med larsson en stund. sen gick vi hem, jag satt och fundera i 1 timme
vid köksbordet, sen gick jag upp och sydde på clips på löshåret i 1½ timme, sen läste
jag i en timme, sen runt 3 släckte jag lampan och stensomnade.

ikväll blir det väl ner till sunnanå där folk ska grilla osv, nicenice. får hoppas på en trevlig kväll!
tjingeling badring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0