im come to you in pieces.

hejhej bloggen.
har precis ätit en god middag, en svensk sådan!
sill & potäter. fast utan sill (: alltså köttbulls, potatis & ägg.
mummmmma! skolan vart chill som vanligt, känns verkligen
inte som att det är bal om precis en vecka, och sen skolavslutning.
men gudars vad skönt det ska bli!
förhoppningsvis så har jag fixat alla betyg också, iallafall i grundämnena
och det känns fruktansvärt bra! ja.. har väl inte så mycket att säga tror jag.
ska skriva om kreta och allt det när jag orkar sätta mig och skriva allt :)

veckans blogg: http://www.sofiiaofsweden.blogg.se
en blogg jag har följt ett bra tag nu, en tjej med sin egna stil och sitt egna race!
läsvärd om någon.


några goding låtar får man väl bju på också!


red - pieces

 
early to bed - falling down


tracy chapman - talking about a revolution

 
hardcore superstar - someone special


 miley cyrus - the climb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0