nu har jag verkligen åkt på en jävla smälla med sjuka!

haha, så sant som skrivet! jag är huuur sjuk som helst .. eller jag var iaf.
det är väl lite bättre nu. jag gick ut ur mitt rum 10 för att jag höll på att dö av värmeslag.
gick ut och somna i soffan , sov till 3! wooohoo. sen vakna jag dödshungrig, och då kom
pappa med kina mat, gatt. sen efter en stund kom emelie o joina sjuka klubben med chips
och film, kan nog inte bättre bli! även fast vi fortfarande är sugna på vindruvor, jordgubbar nektariner & melon.
meeeeeeen det är ju en dag imorgon också, maybe? haha.

sen tycker jag ni ska kolla delfis blogg :)
www.danialdelfi.blogg.se
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: lisa

vart har du köpt ditt löshår? skit fint :)

2009-06-17 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0