OH NO, en förändring på karro ?!

ah, har ni hört eller?! EN NY FÖRÄNDRING!
jag sminkar mig med vit kajal, SHIT! KAOS?!
herrejävlar, jag har inte könsopererat mig, jag sminkar mig med vit kajal.
tagga ner för helvete, så jävla fjantiga.
mellerud kan ta sig






aja, tjena bloggen :)
idag vakna jag sent, halv 2. blev helt paff när jag vaknade, haha. såg då gick jag
upp och käkade frulle sen satte jag mig här. kolla statistiken, och blev jätte glad :)
haha. igår tillbringades kvällen med linda, det var välbehövligt. hade kul as usual!
blev upp till pressbyrån och schteka med glass, sen kom larsson, ajje, dahlman,
johan, och någon mer, kommer icke ihåg alla. menmen, sen drog vi ner till kvarnis
och planerade en film men slutade med att stefan & ajje kom så blev till att vara med
dom. blev till roy & käka, och det var ju gött det med. sen blev det hem och fixa massa
sen la jag mig och stensomna :) härligt härligt.
hur dagen blir idag vet jag inte, klockan är redan 4 typ .. jaja, mer update kommer väl sen.
byebye :D

Kommentarer
Postat av: ablublena

vem har klagat ? :'

2009-06-18 @ 15:43:23
Postat av: viktoria

jag tkr iaf att det är fint med vit kajal - ska köpa en själv har jag tänkte ett bra tag. bara pengarna som hindrar. ^^

vem har klagat? s: :o

2009-06-18 @ 19:37:12
Postat av: Anonym

Vem har klagat? Det är ju fint! Ps. Jag är glad att du inte har könsopererat dig. Ds

2009-06-19 @ 08:24:42
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: Anonym

snyggare förut , sry karoow. u know who.

2009-06-21 @ 01:48:11
Postat av: Anonym

hur gör du med dina ögonfransar? :o

skit fina jueh!

2009-06-26 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0