open up the door its the frankenstein

för er som undrar varför jag inte svarar på sms så är det för att mina gratis sms är slut.
men dom ska nog ta slut snart, dvs att jag har skickat 5000 sms på en månad. och det
gör jag alltid en vecka innan det tar slut typ, fatta vad lyckad jag är då? vem fan skickar så
mycket sms på en månad egentligen? jag antagligen men så är det om man säger.
ikväll blir det bara lugnt som sagt, har inte lika ont i halsen längre men jag hostar & nyser
som bara fan. har försökt att fixa en ny header men picknik på min dator cpar sönder, så det
hänger upp hela jävla datan. men så kan det vara, temat denna gången är iallafall svartvitt ;)
jaja, solen har tittat fram lite nu också och det är ju bra som fan :) jaja, nu hosta jag så nu fick
jag ondare i halsen igen, kempe great detta! fuck no.
hade bra hörrni! kössssss

Kommentarer
Postat av: albu

fick du headern lr ? :'))

2009-06-14 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0