överhetta.

haha jo, jag tror minsann min dator inte mår så bra av värmen.
den går över varv och slockar ibland, och innan det så låter den som ett flygplan.
helt seriöst också, haha.
så därför denna bloggtorka, och även det vackra vädret som jag faktiskt har varit
ute i, i hela två dagar!
legat och stekit med linda isak martin & hampiie på vita igår och i förrgår, gött som fan :)
så nu har jag fått lite bränna, till och med i ansiktet :) nice deeeeeeeee.
och jag och linda gjorde nog det mest.. det mest .. ah det bara jag och linda kan göra.
eller jag iaf.

jag körde hennes moppe, så skulle jag göra över typ gräs en bit inte alls långt, bara 2-3 meter.
så var det en kant där, som vi tyckte såg jämn ut med gräset. det var den inte.
det tog stopp och vi flög rakt in i moppen, eller jag. linda landa ju på mig, haha. men det gick fint
förutom att jag har ont i handleden och har ett gör snyggt blåmärke på knät. höhö
idag vet jag inte vad som händer, ska väl ut och sola här snart tror jag.
har icke så mycket att komma med, så hare gött! :) tjaaaaaaao

åh, så jävla bortgjord..
haha

och albu & lina.
låten heter du valde med ngn terequito eller något :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-30 @ 16:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0