twilight

jag är helt besatt, som om ord skulle kunna förklara.
hur jävla bra detta är!
jag läser hela nätterna, kan inte sluta. och när den är slut så blir jag ledsen
och börjar läsa om, jag måste få dom andra också linda! jag kan inte sluta
jag har blivit besatt, jag lyssnar bara på twilight låtar typ. folket, lyssna nu.
ni MÅSTE läsa twilight, och sluta inte för att den första boken är lite trög
i början, man blir besatt. twilight i mitt hjärta!
 
 
river flows in you - esme's låt


idag är jag trött, efter att legat vaken tills morran och så. menmen, tillslut så
somnade jag och skönt vart det. vaknade runt halv 12 och sådära, då blev det
bara massa chill :) sen laga jag med, och även rabarber paj, den är god den!
haha fick sällskap av emelie och sen kom min syster så satt och prata med hon
ett bra tag, sen kom micaela så gick vi hem till henne.
och ikväll blir det lugnt, film med favoriterna. nog så skönt! jaja, ne nu skall jag inte
tråka ut er. videoinlägg kommer nog till helgen skulle jag tro, är inte så pepp på att
sitta och göra mig i ordning när det är sol och så ute och jag har ingen större lust att
göra ett videoinlägg då, så det får bli till helgen istället.
hade fint!

veckans cred får albulena shenaraj av mig.
för att hon alltid hjälper mig med bloggen och är en otroligt snäll och go människa.
dig tycker jag om så jävla mycket!

- karolina


Kommentarer
Postat av: ALBULNENA

naw, du är sötnos till tusen karro!

du är så jävla bra! på alla olika sätt.

<3

2009-06-24 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0