you're my sunshine

dagen startade med överby, köpte mig en balklänning - ÄNTLIGEN!
och ett par skor till det också, skit bra ;)

hoho, sen var det ju crusing igår!
börjades med att jag skulle gå och möta victor, nenad & pether.
dom var lite sega, så medans jag väntade in dom så kom koffe & jocke
och tjöta lite :> sen hem till anton där vi var till runt 11 elle något, sen bar
det upp till köpingen. halv 1-1 gick jag hem med sällskap av victor som var
go & följde mig en bit och robin som skulle till micaela.
kvällen var väl mer eller mindre bra, då jag blev äckligt sur hela tiden :p men i slutet
var allting i sin ordning igen :)
<3

idag vaknade jag först 6, sen halv 9 av samtal, vilket jag hoppas att det löste sig!
sen somna jag om gött till halv 12, gick ner och käkade och gick upp och satte mig här.
har nu städat massssor så mitt rum är nästan kliniskt rent ;) den ni!
idag blir det bara lugnt & kanske träffa babe.
får se hur det blir, hare gött haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0