ÅH, sömn snälla?! ..

visst, jag har haft svårt att sova. men då har jag haft ångest, den har ni ju hört om förut!
men nu, nu kan jag bara inte sova. jag mår inte dåligt eller så, men jag somnar inte.
så J Ä V L A störande. och mycket i skolan, plugga plugga - hela tiden.
fanskap!

menmen, drog mig upp efter 2 timmars sömn och drog mig till skolan.
ganska chill dag med cassandra ♥ , mergim & sebbbus. rätt goa hela högen där.
kom hem runt halv fem, och då käkade jag lite och sen vidare till sandra
och snacka, så jäkla härligt och få allt utrett osv. love u sis!
ska snart lägga mig i sängen, kolla på en film och hoppas på att somna iallafall 1 idag..
godnatt babyboo's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0