bloggtorka

har det varit ser jag här :) men har haft brist på att ha något att skriva om kan man väl säga, sen har jag väl inte haft någon större lust heller för den delen! har varit jätte slö dom senaste dagarna och har halv sovit hela tiden i princip, haft ont i revbenen och varit yr. men är på bättringsväg nu, så det är gött :) just nu sitter jag hos matilda med ida och har precis käkat lite o druckit cola <3 kärlek väl?

kan ju passa på att berätta om halloween också :]
kom hem till micaeal runt .. 2 kanske? började fixa oss, eller ja. det tog väl en timme innan jag kom igång, haha! fick beslutsångest med vad jag skulle göra med mitt hår, om jag skulle locka eller våga det. men det slutade med att det blev vågit, så så blev det. inte så jäkla rockigt o våga det bara, det ska gudarna veta.. sen bar det av till farmors grav och tända ett ljus, miss you. sen hem och käka, och svälla upp magen min lite. HEHE, inte kul! 18.22 bar jag sofia micaela alex koffe martin dejan & ferm (vet inte om jag glömde någon..?) upp till åmål, och sen vidare till hannah där lite folk var :) träffade också min älskade tremänning, (ord från åmål :s ..) även kallad syssling, coffe :) det var kul! var där en stund och sen vid 10 bar det av till en som hette EA, och tjilla lite grann! sen skiljdes jag micaela o sofia åt, dom skulle till några kompisar och jag skulle träffa my loveeeee. så jag och hannah vandra in till torget, sen kommer fredrik .. som en gaypolis, och jag dog .. men han bytte om sen så det var ju lugna puckar. sen kom mor & far vid halv 2 eller något, så då var det till att åka hem o sten sova, var rätt trött :) dagen efter gick jag upp 20 i 1, klockan 1 skulle det komma folk på kalas. HEHE, jag var sleten kan jag lova. efter kalaset blev det bara lugnt .. och hela denna veckan har jag bara tagit det lugnt. ikväll blir det kanske träning, får se! yesyes, nej nu har jag tjatat nog. pussss


aa nästan såhär såg jag ut ;) mohaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0