10 sanningar om mig, utmanad av mor.

  1. jag kan knappt vara seriös, är för det mesta ironisk.-
  2. blir lätt kär och tröttnar fort i vissa fall. måste bli riktigt kär för att kunna stanna.
  3. - jag vill ha i princip allt, men blir aldrig någonting med det.
  4. jag älskar hästar.
  5. jag är 94, alltså 15 år. fast jag går på gymnasiet ;)
  6. jag kan inte gå någonstans utan min mobil.
  7. blir lätt arg, detta brukar min vän molu få ut väldigt mycket på då jag hittar varenda jävla fel på han som inte ens finns. och dessutom får micaela höra detta sen, älskar dig gumman!
  8. jag blir lätt avundsjuk, även fast jag inte visar det. (ja fredrik, jag vet att du läser detta.)
  9. jag har precis upptäckt märket burberry , detta tyckte en viss person var efterblivet..
  10. jag är fruktansvärt lat!
jag utmanar:
pernilla svan
albulena shena
micaela nordwall
sofia ljungdahl
sandra grenander

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bara nio sanningar!

2009-10-16 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0