det är vad man gör sist om räknas

jag och hannah satt och pratade om killar,
framför allt players.

jag menar, det finns killar som man tror att man kan förändra ..
men det går inte, tro mig jag vet! man försöker och försöker, man försöker få dom så jäkla bra och så jäkla trogna. men en player, det är en player. dom är stämplade för livet, och vi kan inte ändra dom! dom säger förlåt om och om igen, men ändå gör dom om sina saker. och när man är kär, så är man blind. man ser inte dom tricken dom kör, och sen är man tillbaka på ruta ett när man är står ensam kvar igen. nu är jag väldigt glad över att jag har kommit över den killen som var så emot mig, men alla killar lever ju som sagt kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0