frihet.



fan vad jag vill kunna vakna upp på morgonen och kunna känna mig riktig utvilad. kunna vakna med glädje och ha en positiv känsla för dagen som kommer, att slippa tänka på om någon är sjuk, om någon kommer spy på bussen. jag vill kunna gå på en fest utan att behöva få panik för att någon kommer spy för att dom är så fulla. men framför allt, vill jag kunna gå och lägga mig i ett lugn.. somna i tid, somna avslappnad. för jag sitter uppe och grejar med saker tills klockan blir 12-1 varje kväll, för då slipper jag oroa mig för att jag ska vakna! för vaknar jag på natten så får jag ångest med en gång. detta låter jävligt fjantigt, och det är jag medveten om också, jag är så jävla medveten om det. men jag orkar inte ett år till, jag vill få ett slut på det - NU! jag orkar inte må dåligt längre, jag vill vara fri.. fri, fri, fri. detta syns såklart inte på mig, för jag tänker inte detta helvete ta över mitt jag. men det är fan så svårt, det är svårt för mitt humör är en jävla berg och dalbana! jag blir arg för ingenting, och kan bryta ihop i princip varje sekund.
låt mig få sömn, låt mig bli frisk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0