bloggning

hallåj! sitter nu i min underbara säng o tänkte blogga lite.
igår va ja ju då på kalas hos min morbror, det bjudes på underbart go mat
och det var riktigt roligt att träffa mina goa kusiner igen. vid halv 9 körde mamma
in mig till linda så softa lite på disney channel, WOHO. haha! sen va vi me nisse & knåbe <3!
kom hem runt 1 och va rätt trött, men satte mig och kolla igenom bdb och bloglovin, sen stensomna jag.
imorse hade jag 6 missade samtal o 1 sms, o inte hade jag hört dom inte, deep sleeper!
yeye, nej idag ska jag ta det lugnt tänkte jag. är lite godis sugen som vanligt så får bort till kvarnis sen!
pusshej

 utan löshår, BIG STEP!
     min goa kusin ella :)




JAG VILL HA DEN TRÖJAN, NUUUUUUU


Kommentarer
Postat av: jess

=)

2009-09-13 @ 15:53:16
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: emmma

inte yld karro! (;

men annars va den snygg.

2009-09-14 @ 21:42:48
URL: http://emmawrites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0